A RENDSZER ÉJJEL IS DOLGOZIK, VAGY AMIKOR ÉPP NYARALSZ!

online rendszer praxisépítés ügyfélszerzés

Ezért is ajánlom, hogy építs rendszert! Reggel felkeltem, megnéztem a postaládámat és ott is volt az értesítés, hogy amíg az igazak álmát aludtam éppen valaki megvette a könyvemet. Vasárnap éjjel. Hát nem szuper? Szeretnél te is egy olyan önműködő rendszert, ami dolgozik helyetted?

Sokan ezt úgy nevezik- passzív jövedelmet biztosító rendszer. Én nem így hívom. A passzív szónak ugyanis van egy olyan színezete sokak fejében, hogy hátradőlünk, feltesszük a lábunkat pihenő tartásban és semmi további dolgunk a továbbiakban.

És ez azért nem teljesen igaz, ha egy online rendszer építéséről beszélünk!

Mert sok munka van vele. Egyszer mindenképpen. Amíg felépíted. És tény, hogy azután is folyamatosan foglalkozni kell vele. Mérni, elemezni az eredményeket.

Ezért ne áltasd magad! Olyan passzív jövedelmet biztosító rendszer, amit összeraksz és utána csak várod, hogy dőljön a pénz, nos olyan nem létezik! 

Ahogy mondtam, nagy munka felépíteni egy ilyen rendszert, cserébe viszon önműködő, nem igényli az állandó személyes jelenléted.

 

Ha szeretnél egy ilyen rendszert építeni, mutatom hogyan is állj neki!

 

1. Tervezz meg egy logikusan egymásra épülő termék/szolgáltatás portfóliót (ha szeretnéd, hívhatjuk piramisnak). Akár vegyesen, tehát termék és szolgáltatás is lehet benne.

 

2. Gondold végig, kiknek szeretnéd eladni, őket hol és mikor éred el. Mert az még kevés, hogy kész az ajánlat, hisz kellenek emberek, akik megveszik. Emberek, akik rátalálnak, érdeklődnek, de talán nem harapnak rá elsőre.  Őket valahogy vissza kell terelned a rendszerbe.

 

3. Tudnod kell, hol éred el ezeket az embereket és olyan felületeken megjelenni, ahol rá(d) találnak. A hol mellett kérdés a mikor is, vajon mikor aktívak az interneten a te potenciális ügyfél-jelöltjeid? Sokan, sokféle ajánlattal bombázzák a postaládájukat, a Facebook üzenőfalukat… fontos, hogy jó időpontban érjen el hozzájuk az, amit te kínálsz.

 

4. Tesztelj! Próbáld ki, hogyan teljesít a gyakorlatban a portfóliód, mely elemei működnek és mi az, ami kevésbé vonzza az ügyfeleket. Nézd meg, azokat találtad-e meg, azok jelentkeznek-e hozzád, akiknek ajánlottad! Ha valami nagyon nem megy, ne erőltesd, csupán azért, mert a szíved csücske. Fontos, hogy szeress azzal foglalkozni, ami csinálsz, de legalább ugyanennyit nyom a latban, hogy az ügyfeleid is vevők legyenek rá!

 

5. Találj ki másik portfóliót! Figyelem, ez a lépés már haladóknak szól! Ha a felépített rendszered már működik a gyakorlatban, állíts össze új termék/szolgáltatás kínálatot más témában, más célcsoportnak, más formátumban.

 

6. Teszteld ezt is és tedd önműködővé! 

 

Ha érdekel részleteiben és a gyakorlatban, hogyan épül fel egy ilyen rendszer, gyere el a témában tartott workshopra vagy dolgozzunk ketten a te saját rendszereden!

Várlak szeretettel a Praxisépítők ZÁRT CSOPORTJÁBAN a Facebokon is!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.