BLOG

MI AZ, AMIT BIZTOSAN NE CSINÁLJ, HA MOST INDÍTOD SEGÍTŐ VÁLLALKOZÁSODAT?

Az elmúlt 5 évben rengeteg kezdő segítő szakemberrel volt alkalmam beszélgetni, konzultálni. Gyakran látom, hogy már az alapoknál olyan irányokban gondolkodnak, amik hosszútávon sajnos nem tudnak jól működni segítő szakembereknél. Ezért a vállalkozásod megalapozásához megosztok veled egy kis gondolatébresztő segítséget ebben a bejegyzésben. Mi amit ne csinálj, ha most indítod a segítő vállalkozásodat? Azt javaslom, […]

OLVASS TOVÁBB...
marketing módszerek segítő foglakozásúaknál

MIÉRT NEM MŰKÖDNEK AZ ÁLTALÁNOS MARKETING MÓDSZEREK A SEGÍTŐ SZAKEMBEREKNÉL?

Talán te is belefutottál már abba a problémába praxisod építése során, hogy igazából nem működnek az általános marketing módszerek segítő szakembereknél. Azt tapasztalom, hogy gyakorlatilag olyan, mintha mínusz 1-ről kellene indulnunk segítő foglalkozásúként. Hiszen egyrészt személyes márkát építünk, nem tudunk instant megoldásokat kínálni, gondolj csak bele. Bemész egy cipőáruházba, akár online, vagy pedig egy személyes […]

OLVASS TOVÁBB...

TALÁLKOZZUNK AZ INSTAGRAMON IS!

Elindult a Praxisépítés online Instagram csatornája is. Ha fent vagy Instagramon, kövess be ott is! MIVEL VÁRLAK AZ INSTAGRAMON? RÖVIDEBB VIDEÓS TARTALMAKKAL 2. SZÖVEGES POSZTOKKAL 3. INSPIRÁLÓ IDÉZETEKKEL TARTS VELEM AZ INSTAGRAMON IS!

OLVASS TOVÁBB...

GONDOLKODJ MÁSKÉPP A MARKETINGRŐL!

Hogyha segítő szakemberként neked is nehezedre esik a marketing, nyomulásnak, tukmálásnak érzed, hogyha értékesíteni próbálod a szolgáltatásaidat, akkor ez a blogbejegyzés most neked szól. Ahhoz szeretnék neked egy gondolatébresztőt adni, hogy hogyan gondolkodj másképp a marketingről. ELADÁS VAGY ÉRTÉKADÁS? Tudom, hogy sokaknak nehéz a világ elég tárni a szolgáltatásásait, kiállni és azt mondani, hogy “ezt […]

OLVASS TOVÁBB...
tükör kártyák

TÜKÖR KÁRTYÁK POZITÍV VISSZAJELZÉSHEZ

A blogon szeretnék olyan szakmai segédeszközöket bemutatni, amiket az ügyfélmunkában sikeresen lehet használni. Elsőként a Tükör-kártyákat mutatom meg ebben a bejegyzésben, melyek hasznosak lehetnek trénereknek, coachoknak, vezetőknek, csoportokkal és egyénekkel foglalkozó segítő szakembereknek. HOGYAN MŰKÖDNEK A TÜKÖR KÁRTYÁK? 30 különböző üzenet, 30 különböző kép, számtalan felhasználási lehetőség a coaching területén: a coach adhatja az ügyfélnek […]

OLVASS TOVÁBB...

PRAXIS INTERJÚ: RUSZNÁK PÉTER

A Praxis interjú sorozatban Rusznák Péterrel, a Pro Bona Coaching & Training Center képzési vezetőjével beszélgettem.   MILYEN KÉPZÉSEK ELÉRHETŐK NÁLATOK A COACHING SZAKMA IRÁNT ÉRDEKLŐDŐK SZÁMÁRA?  12 éve tartunk life (magánéleti), business (munkahelyi) és executive (felsővezetői) coach képzéseket a Pro Bona Coaching & Training Center-nél. 3 hónapos, 12 szombati (online) alkalmas, szintén 3 hónapos […]

OLVASS TOVÁBB...
ügyfélélmény növelése

ÜGYFÉLÉLMÉNY NÖVELÉSE

Az ügyfélélmény növelése, ügyfeleid elégedettsége kulcsa lehet a sikeres segítő praxis építésének. Ehhez hoztam 5 bevált módszert, amit saját példákon keresztül fogok bemutatni. Nekünk, segítő foglalkozásúaknak az a célunk, hogy támogassuk a hozzánk fordulókat egy problémájuk megoldásában,  elakadásaik kezelésében. És ez a szemlélet alapvetően jellemző ránk az ügyfélkezelési kérdések kapcsán is, az a tapasztalatom.  Értem […]

OLVASS TOVÁBB...

PRAXIS INTERJÚ: MAYR ÉVA

Ebben a sorozatban olyan coachokkal, tanácsadókkal, segítőkkel készített interjúkat olvashatsz, akik már felépítették a praxisukat, kialakult ügyfélkörük van. Kíváncsi vagy, ők hogy csinálták? Milyen módszerekkel építkeztek? Kövesd a blogot és olvasd el a sikertörténeteket! Ebben a részben Mayr Évát, Mevut ismerheted meg.

OLVASS TOVÁBB...
hogyan szervezz nyereményjátékot

HOGYAN SZERVEZZ NYEREMÉNYJÁTÉKOT?

A Facebook nyereményjátékok szervezéséhez szeretnék ebben a blogbejegyzésben egy kis segítséget adni neked. Mondok egy saját példát a közelmúltból. Asszertivitás kurzus kampányban, annak beharangozásaként hirdettem a Facebook oldalamon egy nyereményjátékot, ahol egy fő számára részvételi lehetőséget sorsoltam ki a tanfolyam alap csomagjára. A nyereményjátékot pusztán azzal a céllal szerveztem, hogy egy pici piackutatást végezzek, azaz megtudjam, […]

OLVASS TOVÁBB...