MIÉRT NEHÉZ ÖNMAGADAT ELADNI ÉS HOGYAN GONDOLKODJ RÓLA MÁSKÉPP?

praxisépítés ügyfélszerzés

Amikor a szolgáltatásodat próbálod értékesíteni, azaz a saját tudásodat, módszereidet, az valahogy keményebb diónak tűnik, mint egy webshopban bepakolni a termékeket. 

Azt gondolom erről a helyzetről, hogy valójában nem nehezebb, csak más.

Mondom is, hogy miért!

Ha bármilyen gondja van az embernek az életben, akkor evidens, hogy próbál rá megoldást találni. Direktben nem sokan vannak ugyebár, akik szeretnek senyvedni. Ugyanakkor amit mi segítőként nyújtunk, az gyakran nem olyan látványos és instant megoldás, mint egy kiló kenyér. Éhes vagy-veszel enni.  Kb. ennyi, nem filóznak rajta sokat az emberek.

Ráadásul léteznek azok a témák, amiket az emberek nem szeretnek a kirakatba tenni. Gondolj csak a párkapcsolati nehézségekre, a súlyproblémára, önértékelési zavarokra.

De éppen ezért kell beszélni róla, hogy te létezel és hozzád lehet fordulni ilyen problémákkal!

Gondolj a szolgáltatásodra úgy, hogy mindazok az emberek, akiknek szükségük van a segítségedre, támogatás nélkül maradnak, ha nem tudnak arról, hogy hozzád fordulhatnak.

Sőt, meglehet, hogy valami kóklerre találnak rá helyetted, akivel nem jutnak közelebb a megoldáshoz és még inkább összecsapnak a fejük felett a hullámok. Pusztán azért történik ez, mert a kókler pályatársnak viszont jobb a marketingje.

Csodás dolog, amikor adják egymásnak a kilincset az ügyfeleid, amikor szájról szájra jár a neved. De addig el is kell jutni valahogy. A praxisodat fel kell építeni! 

Elhiszem, hogy nehezedre esik reklámozni magad. De gondolj bele, mennyien vagyunk a piacon. Hogyan tudsz kitűnni a tömegből? Ha te nem dolgozol ezen, akkor ki fog?

Válts perspektívát!

Tekints úgy a marketingre, hogy 

1. Egy eszköz, mellyel meg tudod mutatni magad.

2. Időt spórolsz, mert gyorsabban épül a praxisod

3. Gyorsabban szerzed meg az első ügyfeleidet, mintha csak az ismerőseid ajánlására hagyatkoznál.

4. Bizalmat építhetsz, így az érdeklődők ügyfelekké válnak.

5. Hasznos tartalmakat adhatsz általa egy szélesebb rétegnek, akik esetleg nem veszik meg a legdrágább szolgáltatáscsomagodat, de valami belépő ajánlattal már szintet tudsz lépni velük és ki tudja, talán később mégis igénybe veszik a drágább szolgáltatásodat is!

GYERE, CSATLAKOZZ A PRAXISÉPÍTŐK ZÁRT CSOPORTJÁHOZ A FACEBOOKON, ÉPÍTKEZZÜNK EGYÜTT! FELKERESEM A CSOPORTOT! 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.